PERSONAL TRAINING GLYFADA

ΜΕΤΑΞΑ 31, ΓΛΥΦΑΔΑ | 2108982336

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η σωστή διατροφή είναι το κλειδί για την επίτευξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής. Οι περισσότεροι ειδικοί συμφωνούν ότι η φόρμουλα για ένα υγιές σώμα είναι 80% διατροφή, 10% άσκηση και 10% κληρονομικότητα. Κανείς, προς το παρόν, δε μπορεί να ελέγξει την κληρονομικότητα, αλλά μπορεί σίγουρα να ελέγξει το υπόλοιπο 90%.

Ο καλύτερος τρόπος για να ελεγχθεί το κομμάτι της διατροφής είναι με την ανάπτυξη υγιεινών διατροφικών συνηθειών, όπως:

- Τρώμε 5 ή 6 μικρά γεύματα κάθε μέρα.
- Τρώμε κάθε 2-3 ώρες
- Συνδυάζουμε καθαρή (χωρίς λίπη) πρωτεΐνη και σύνθετους υδατάνθρακες σε όλα τα γεύματά μας
- Πίνουμε το λιγότερο 2 λίτρα (8 ποτήρια) νερό καθημερινά
- Ποτέ δεν χάνουμε κάποιο γεύμα, ειδικά το πρωινό!
- Αποφεύγουμε επεξεργασμένα και εξευγενισμένα τρόφιμα, ειδικά λευκό αλεύρι και ζάχαρη
- Αποφεύγουμε τα κορεσμένα λιπαρά
- Αποφεύγουμε αναψυκτικά και χυμούς τα οποία περιέχουν ζάχαρη
- Καταναλώνουμε επαρκή υγιεινά λιπαρά κάθε μέρα
- Αποφεύγουμε το αλκοόλ – μία άλλη μορφή ζάχαρης
- Αποφεύγουμε τροφές με πολλές θερμίδες και μικρή ή καθόλου διατροφική αξία
- Εξαρτόμαστε από τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά για τις φυτικές ίνες, βιταμίνες και ένζυμα
- Επιμένουμε στις μικρές κι εγκαταλείπουμε τις τεράστιες μερίδες!

Ο τύπος των τροφών που βάζουμε στο σώμα μας επηρεάζουν τον μεταβολισμό μας. Τι είναι ο μεταβολισμός; Σε βασικό επίπεδο, είναι ο ρυθμός με τον οποίο το σώμα μας κάνει καύσεις. Ασυνεπής διατροφικές συνήθειες μπορούν να δημιουργήσουν έντονη ταλάντευση στα επίπεδα του σακχάρου του αίματος και της ινσουλίνης. Όταν τρώμε με ασυνέπεια, το σώμα μας δεν έχει καμία ιδέα τι, και πότε, να περιμένει για καύσιμο. Σαν αποτέλεσμα, ο RMR (μεταβολικός ρυθμός σε ηρεμία) γίνεται υποτονικός, άρα ο ρυθμός καύσης ελαττώνεται.

Ορισμένοι τρόποι ώθησης του μεταβολισμού περιλαμβάνουν:

- Άσκηση με αντιστάσεις τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα
- Κόψτε την “ότι να ‘ναι” διατροφή – η σωστή διατροφή είναι τρόπος ζωής
- Τρώτε τροφές υψηλής ποιότητας
- Αλλάξτε τους απλούς με σύνθετους υδατάνθρακες
- Διατηρήστε μικρά γεύματα – 200 με 400 θερμίδες
- Τρώτε τουλάχιστον 5 μικρά γεύματα την ημέρα
- Ενυδάτωση, ενυδάτωση, ενυδάτωση
- Συμπλήρωμα διατροφής με υψηλής ποιότητας βιταμίνες
- Αποφεύγετε την ζάχαρη – πίνετε το αγαπημένο σας ρόφημα σκέτο (ή με άλλες γλυκαντικές ουσίες) και ξεχάστε τα αναψυκτικά

Η δημιουργία υγιεινών γευμάτων μπορεί να είναι πρόκληση, αλλά η ανταμοιβή σας θα είναι ανεκτίμητη. Επίσης, να θυμάστε ότι το 90% ενός υγιεινού τρόπου ζωής προέρχεται από την άσκηση και την σωστή διατροφή, το οποίο ΜΠΟΡΕΙΤΕ να ελέγξετε.

ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ

Το στούντιο βρίσκεται επί της οδού Μεταξά, στο νούμερο 31, στον πρώτο όροφο, πολύ κοντά στην πλατεία εσπερίδων και ακριβώς δίπλα από το Florida Mall.

Nimbus-Studio

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Μεταξά 31, Γλυφάδα
1ος όροφος
210 8982336
info@nimbus-studio.gr

PHOTO GALLERY

Copyright © 2019 Nimbus Studio, All rights reserved. Powered by WEbdEC